A. Kempf Getränkegroßhandel GmbH

Компанія SSI Schaefer отримала замовлення на модернізацію розподільчого центру компанії A. Kempf Getränkegroßhandel GmbH шляхом інтеграції технології радіочастотної ідентифікації (РЧІД) у її ключові товарооборотні підпроцеси. Впровадження та налаштування програмних інтерфейсів було виконано за один тиждень. Рішення Auto-ID із дистанційним зчитуванням тепер дає компанії Kempf змогу економити вісім людино-годин на день.

Modernisierung der Intralogistik

Інтралогістика відіграє вирішальну роль для оптимізації продуктивності та ефективності використання ресурсів в усіх сферах. Склади застарівають через сім-десять років, залежно від сфери: перестають відповідати вимогам, зношуються, а їхні технічні можливості стають недостатніми. Модернізація дає змогу розкрити оптимізаційний потенціал майже на 30%. А в разі підключення інформаційних та ідентифікаційних технологій економія й переваги в плані ефективності стануть помітними ще раніше. Як приклад можна навести компанію A. Kempf Getränkegroßhandel GmbH, м. Оффенбург

Industrietaugliche UHF-RFID-Lese-/Schreibeinheiten
UHF-RFID-Lese-/Schreibeinheiten
Erfassung von Kommissionierfahrzeugen und Staplern an den  Palettenaufgabeplätzen
Erfassung von Kommissionierfahrzeugen und Staplern
Кріплення для чіп-карт співробітників на транспортному засобі
Кріплення для чіп-карт

Починаючи з 2002 р. компанія A. Kempf Getränkegroßhandel GmbH є стовідсотковою дочірньою компанією Edeka Handelsgesellschaft Südwest mbH і постачає логістичні послуги для підприємства роздрібної торгівлі продуктами харчування на південному заході Німеччини. Компанія має два склади в м. Оффенбурзі та Балінгені, що забезпечує постачання 125 клієнтів із майже 110 циклами на день. У сезони з піковим навантаженням до 174000 пакунків, коробок і контейнерів із повним асортиментом товарів залишають розподільчий центр щодня. Щоб пристосуватися до коливань в обороті товарів, компанія вирішила реорганізувати свій склад напоїв і автоматизувати процеси відвантаження товарів у м. Балінгені. Метою було проектування складу, який забезпечив би подальше зростання й дав би можливість досягти значної економії та технологічних переваг. З огляду на такі цілі реалізація проекту була доручена компанії SSI Schaefer.

Спеціалісти з інтралогістики порекомендували динамічну прохідну стелажну систему з функцією сортування для відвантаження товарів. У системі глибоко-канального зберігання на 12 секцій буфер для замовлень налічує 1152 місця для зберігання піддонів із попередньо підібраними замовленнями. В оборотному буфері передбачено 720 додаткових місць для піддонів для завантаження 16 вантажівок. Як і для процесів завантаження, підбір маршрутів із буфера замовлень здійснюється в оборотному буфері. "Завдяки автоматизації та впровадженню двохетапної схеми відвантаження товарів нам вдалося підвищити продуктивність відвантажувального майданчика й скоротити час завантаження вантажівок із чотирьох годин до менш ніж однієї", — пояснює Патрік Цурхайде, Директор зі складських операцій розподільчого центру компанії Kempf у м. Балінгені. Із системною організацією підбору замовлень і маршрутів, передбаченою концепцією об'єкта, компанії Kempf вдалося підвищити продуктивність із 90 до 240 піддонів на годину. Потужності буфера відвантаження були майже подвоєні.

Реєстрація співробітників за ідентифікаційною картою на терміналі
  • Технологія РЧІД на A. Kempf Більше безпеки процесів за допомогою технології РЧІД

Компанія Kempf покладається на перевірену штрих-код типологію та облік за допомогою сканера. Цурхайде пояснює: "Ми були переконані, що це правильний індент-базис для наших процесів". Доки здійснюється складування, переміщення запасів, відбір та забезпечення буфера відвантаження, пристрої відбору й вилкові навантажувачі підбирають замовлення на складі напоїв. Від шести до восьми вилкових навантажувачів, 16 внутрішніх вилкових навантажувачів і 30 пристроїв підбору використовуються за зміну. Піддони з підібраними замовленнями спрямовуються на конвеєрну систему для піддонів із двох завантажувальних станцій на рівні підлоги, розрахованих на два піддони. Система включає піддони в автоматизовний процес двохетапного буфера відвантаження. Піддони, повністю укомплектовані товарами для замовлення, включаються в систему глибоко-канального зберігання через третю завантажувальну станцію.

Водії вилкових навантажувачів та комплектувальники отримують інструкції щодо підбору та маршрутів від системи управління складом (WMS) через мережу WLAN на встановлених терміналах. Раніше для того, щоб підтвердити переміщення піддону на трьох завантажувальних станція до конвеєрної системи, працівники мали відсканувати штрих-код піддону та штрих-код завантажувальної станції. Процес сканування займав 10 секунд у комплектувальників і 15 секунд у водіїв вилкових навантажувачів. "Це була ручна робота, котру ми без сумнівів визначили як причину втрати додаткового часу порівняно з продуктивністю автоматизованої системи, — пояснює Цурхайде, — тому ми почали шукати рішення для автоматичної ідентифікації. З'явилася ідея зчитувати дані за допомогою РЧІД-технології. Ми зв'язалися з компанією SSI Schaefer, щоб дізнатися, чи можна це реалізувати та як саме".

Завдяки невеликим мікросхемам пам'яті, що не потребують батарейок і складаються з радіопередавача й відповідача, РЧІД стає дедалі важливішою в інтралогістиці. РЧІД-транспондер, який також називається "мітка" або "чип", окремо кодується. На відміну від штрих-кодів, набір даних РЧІД-пам'яті забезпечує значно більшу місткість. Зчитувати їх можна без візуального контакту. Щойно транспондер потрапляє в зону досяжності приймача, він може зчитати й отримати дані.

  • UHF транспондери та пристрої зчитування данихОбмін даними не дивлячись на важкі умови
UHF- РЧІД -пристрій для зчитування та запису підчас використання

Через рік після проведення модернізації розподільчого центру компанія SSI Schaefer отримала замовлення на оснащення завантажувальної станції РЧІД-технологією. "Ми хотіли розробити оптимальне рішення, що забезпечило би безперебійні процеси підбору без операцій сканування, які витрачають час, при переміщенні піддонів, — пояснює Домінік Кампф, Менеджер з обслуговування клієнтів компанії SSI Schaefer. — Після встановлення РЧІД-технології ми розробили необхідну схему, апаратне забезпечення та ІТ-інтерфейси для ефективного пристосування до пікових сезонів і зростання в довгостроковій перспективі".

Надане апаратне рішення передбачало три стандартні УВЧ-РЧІД блоки запису/зчитування, відомих як зчитувачі. Серед іншого, вони також використовуються для ідентифікації компонентів кузова у виробництві автомобілів або для відстеження у зворотньому порядку транспортних контейнерів. У рішенні SSI Schaefer для компанії Kempf зчитувачі використовуються для зчитування даних про пристрої підбору й вилкові навантажувачі на трьох станціях завантаження піддонів. Паралельно з цим працівники компанії Kempf отримують індивідуальні ідентифікаційні картки з РЧІД-чипом, що працює як пасивний транспондер. Передача даних здійснюється за допомогою навантажувальної або частотної модуляції, а всі навантажувально-розвантажувальні пристрої, що використовуються для переміщення піддонів, оснащені спеціальним тримачем для чип-карток персоналу.

Під час роботи з металами й рідинами зчитування РЧІД-сигналів часто погіршується, що ускладнює повне відображення інформації. Для компанії Kempf необхідно було розробити РЧІД-рішення, яке забезпечувало б надійні результати навіть за таких складних умов. "Ми використали транспондери й пристрої зчитування, що працюють у високоефективному діапазоні ультрависоких частот 869 МГц відповідно до УВЧ-стандарту Європейського інституту телекомунікаційних стандартів (ETSI), — пояснює Кампф. — Таким чином обмін даними стає можливим і в умовах близькості рідин і металів".

  • Переобладнання функціональних місць за допомогою технології РЧІД розподільчого центру A. Kempf

На початку кожної зміни працівники авторизуються на терміналі їхнього транспортного засобу й вставляють свою чип-картку в тримач. Протягом зміни система WMS направляє на термінал відповідні інструкції щодо підбору й переміщення. Потім працівники звітують про комплектацію складських піддонів до системи управління складом через термінал, що генерує телеграму, яка направляється на комп'ютер управління матеріальними потоками. Водночас комп'ютер управління матеріальними потоками направляє на зчитувачі на завантажувальних станціях інформацію про окремі піддони, а також ідентифікаційні дані працівника. З цього моменту блоки запису/зчитування мають інформацію про очікуване переміщення піддону та очікують прибуття навантажувально-розвантажувальних пристроїв. При переміщенні піддонів на конвеєрну систему РЧІД-транспондери в чип-картках ідентифікуються без будь-яких дій з боку працівника, і піддони направляються на автоматизовані процеси. "Із РЧІД-зчитуванням час на переміщення зменшується з 10-15 секунд до двох, - резюмує Цурхайде. - Загалом це становить вісім людино-годин на день".

Завдяки проведенню серйозної підготовчої роботи компанія SSI Schaefer змогла реалізувати проект з модернізації без зупинки роботи об'єкта за один тиждень. Два дні було відведено на монтаж і встановлення апаратного забезпечення, а п'ять днів — на наступну модифікацію інформаційних технологій. "Спершу ми впровадили зчитування даних на трьох завантажувальних станціях паралельно з роботою штрих-кодових та РЧІД-систем. Потім ми модифікували кожну з трьох ліній завантаження під РЧІД-рішення, — пояснив Цурхайде. — Увесь процес подачі тепер здійснюється за допомогою РЧІД у стабільних умовах без помилок. Із РЧІД-рішенням ми ще більше оптимізували процеси переміщення й підлаштували їх до високої пропускної здатності нової системи".

Довідки і консультації
Довідки і консультації

Просто зателефонуйте нам:

+38 044 591 13 25

Ми допоможемо Вам!

... або надішліть нам e-mail

Наші посилання за секторами

Select country

Close