Припустімо, Ви маєте невеликий склад для зберігання деталей, скажімо, площею 500 м² і розрахований на 12000 одиниць складського обліку — чи можливо, на Вашу думку, зменшити цю площу на 50%? А вдвічі зменшити кількість часу, необхідну для підбору замовлень? А так, щоб це не вплинуло на наявність товарів? Ми знаємо, що це можливо й маємо правильну концепцію, щоб реалізувати це. Такий варіант організації складу ми називаємо "адресна система складування".

Робота з адресною системою складування являє собою цікаву альтернативу для автосалонів, майстерень, велосипедних і мотоциклетних дилерів та станцій обслуговування вантажного транспорту. Якщо Ви працюєте в цих або аналогічних галузях, наведена нижче інформація буде цікавою для Вас.

  • склад запчастин, оптимізований за допомогою програмного забезпечення зберігання товарів у адресній системі складування підбір замовлень на складі деталей

Проста концепція з вагомими результатами

Концепція, насправді, досить проста. На початковому етапі використовується стандартний склад із фіксованими місцями зберігання. Але замість сортування всіх товарів згідно з номерами замовленням або ідентифікаторами, ми беремо до уваги їхні характеристики, до яких належать розмір, вага, вартість, потенційні чинники ризику (для небезпечних матеріалів) і насамперед швидкість обороту.

Збір та оцінка таких даних є майже неможливим завданням для людини. Саме тому ми використовуємо спеціальну комп'ютерну програму для цього завдання. Вона розраховує оптимальну систему організації складу, виходячи з даних про товари та планування складу. Отримані результати потім використовуються для організації товарів на складі.

Знаходити, а не шукати

Помітити позитивний вплив можна вже від самого початку. Ваші працівники знаходитимуть товари швидше й витрачатимуть менше часу на підбір замовлень. Це означає, що Ви зможете доручити їм важливіші завдання. Як Вам відомо, клієнти платять не за пошук певних деталей, а за їх професійне встановлення. Наша адресна система складування дасть змогу зменшити час підбору замовлень на 50-70%. Ваші клієнти, безсумнівно, оцінять це.

Тепер Вам, мабуть, цікаво, як ми досягаємо такої економії часу. Як уже зазначалося, сама концепція проста, але ефективна. Після того як ми реорганізуємо Ваш склад відповідно до розрахунків, товари, що користуються найбільшим попитом серед Ваших клієнтів, зберігатимуться на відстані не більш як 5 м від прилавка.

Компактна, надійна, відповідає стандартам ISO

І це ще не все: склад не лише організовується з оптимізованими маршрутами, а й ущільнюється. В результаті понад 50% площі звільняється для інших цілей. Адресна система складування також може бути використана для Вашого спеціального обладнання. Ви зможете зберігати інструменти компактно та надійно відповідно до стандартів ISO. Крім того, ми пропонуємо широкий вибір <link1>систем зберігання шин</link1>, які можуть бути повністю адаптовані до планування Вашого складу.

Ви можете піймати нас на слові й ознайомитися з переліком виконаних нами проектів. У разі виникнення запитань <link1>зв'язуйтеся з нами</link1> без жодних вагань.

  • портативний сканер для складу з адресним зберіганням зберігання кузовних деталей автомобілів
Довідки та консультації
Довідки та консультації

Просто зателефонуйте нам:

+38 044 591 13 25

Ми допоможемо Вам!

... або надішліть нам e-mail

Деякі з виконаних нами проектів
Деякі з виконаних нами проектів
  • Scania, Меглінген>>PDF
  • MAN, Хіршберг>>PDF
  • AWS Wahl, Гіссен (Німеччина)>>PDF

Відгуки наших клієнтів

"Завдяки модульній системі полиць і адресній системі складування від SSI Schaefer ми маємо гнучку систему та ефективну стратегію зберігання на складі, що постійно зростає".
Ян-Крістіан Дідеріхс, Керуючий директор компанії Diederichs

"Незважаючи на збільшення запасів, ми практично подвоїли швидкість підбору замовлень від 90 до близько 160 підборів на годину за допомогою адресної системи складування, структурованих процесів та нового складського обладнання".
Томас Хердлхей, Менеджер складу компанії Schrader Industriefahrzeuge

"Витрати часу на переміщення й підбір тепер істотно зменшилися. Механіки, які здійснюють підбір деталей, вважають нову систему справді зручною у використанні. Склад став дуже зручним і сучасним. Ми повністю задоволені результатом".
Штеффен Мюляйзен, менеджер складу компанії Scania

"Зрештою, ми не лише отримали місце для зберігання коліс. Тепер ми також економимо чимало часу завдяки скороченню маршрутів та кращій організації, що також дало змогу покращити наше післяпродажне обслуговування".
Томас Валь, Керуючий директор компанії Wahl-Group

Select country

Close